Petr Bena
Alza.cz
Tomáš Braverman
Slevomat.cz
Soňa Fialková
SpokojenyPes.cz
Tomáš Vala
SIKO koupelny & kuchyně
Martin Wallner
Mixit
JAK EFEKTIVNĚ ŘÍDIT E-COMMERCE BYZNYS A USTÁT NÁSTRAHY TRHU
Jak se daří českým e-commerce firmám v konkurenci zahraničních online tržišť, která vstupují na český trh. Jak reagovat na nové trendy, které on-line podnikání provázejí, ať už jde o změny v zákaznickém chování (mobilní nakupování, udržitelnost), o nové výzvy v marketingu (personalizace obsahu, retail media) nebo nástup umělé inteligence. To jsou hlavní témata debaty, během níž se o své zkušenosti podělí významní hráči české e-commerce scény.
Debatu bude moderovat David Slížek, šéfredaktor serveru Lupa.cz.
Vlad Stoica
Salesforce
The rapid evolution of eCommerce demands businesses to accelerate their digital strategies to stay ahead in a fiercely competitive market. It’s a call to embrace innovation and agility, ensuring you’re ready to lead the race. Join me and get inspired from the world of real car racing!
Kristýna Křížová
Agátin svět
Jak Agátin svět čelí velkým změnám v e-commerce prostředí? Jak reaguje na omezenou spotřebu své cílové skupiny a proměny zákaznického chování? V čem hledat autenticitu svého brandu a jak ji kreativně nabídnout zákazníkům jakožto benefit, kterého velké platformy nejsou schopny? Podělíme se o naše best practices i o aktuální vývoj našich komunikačních a marketingových projektů.
Ondřej Machala
Ovečkárna
Jedním z hlavních pilířů růstu Ovečkárny je expanze. Zabalit Evropu do ovčí vlny není jen marketingová fráze, ale dlouhodobý cíl. Chceme zákazníkům po celé Evropě ukázat, že vlna je skvělý materiál a má nespočet využití. Které země jsou pro nás zajímavé, jak je vybíráme a jak se nám na stávajících trzích daří? Kam chceme směřovat v letošním roce a kam v dalších letech? Důležitost profitability jednotlivých trhů a jak ji počítáme, marketing a cenotvorba a produktová skladba jednotlivých trhů. To jsou témata, která probere CEO Ovečkárny Ondřej Machala.
Václav Böhm
DATART
Vstupte do světa inovací, které mění tvář eCommerce byznysu. Objevte, jak tyto novinky mohou obohatit váš omnichannel přístup a umožnit hladší, personalizovanější zákaznickou cestu napříč všemi prodejními kanály. Spojte síly online a offline světa a zjistěte, jak vybudovat eCommerce jako silný obchodní kanál v propojení s tradičními prodejnami. Přednáška se zaměřuje na moderní omnichannel strategie a optimalizaci prodejního mixu. Prozkoumejte, jak efektivně řídit různé kanály a využít synergie pro lepší zákaznickou zkušenost a vyšší ziskovost.
Jakub Ouhrabka
Comgate
Měsíčně zpracujeme miliony transakcí na platební bráně. Kupujícím nabízíme možnost zpětné vazby, posbíráme jich přes 10 tisíc měsíčně. Většinou jsou to pouze zprávy typu „o.k.“, někdy jsou to vtipné vzkazy, ale přijdou i hodnotné podněty pro vylepšení platebního procesu. Takže ladíme, vylepšujeme, drobnými krůčky zvedáme konverzi. Přispíváme k úspěchu klientů větším počtem dokončených objednávek. Vedle toho tlačíme dolů cenu, motivujeme nakupující platit méně nákladnými platebními metodami a cenovou výhodu přenášíme na klienty. Šetříme tím jejich peníze. Máme také pár poznatků, o které bychom se chtěli podělit. Třeba řešení pro ty, kteří expandují do zahraničí, či pro e-shopy, na nichž nakupující často platí business kartou. Něco pro ty s nízkou průměrnou hodnotou objednávek, i pro ty mega velké, co řeší uživatelský zážitek v košíku.
Michal Mašika
Notino
Umělá inteligence (AI) se stává stále klíčovějším nástrojem v digitálním světě, a její skutečný potenciál často zůstává skrytý za obecným pojmem. Michal vás během přednášky provede konkrétními příklady, jak AI transformuje každodenní provoz v Notinu. Ukáže vám, jak se využívá k optimalizaci procesů, zlepšení zákaznické zkušenosti a zvyšování efektivity. Přijďte se inspirovat a zjistit, jak může AI přinést konkurenční výhodu i vašemu podnikání. Nenechte si ujít příležitost dozvědět se, jak technologie mění online prostředí.
Petra Stupková
Legitas
V poslední době si čínské internetové tržiště Temu získává stále větší oblibu mezi českými zákazníky, i když ne vždy v pozitivním kontextu. Agresivní reklamní kampaně probouzejí obavy také u mnoha místních provozovatelů e-shopů. Temu přináší neuvěřitelně nízké ceny, které svádějí k přehlížení kvality. Jaká je ale skutečná cena těchto levných nákupů? Na přednášce se Petra Stupková zaměří na právní výzvy a rizika spojená s marketplaces a nabídne praktické rady pro spotřebitele i samotné eshopaře.
Honza Gemrich
Foodora
Nekonečná diskuze o vztahu mezi agenturou a klientem. Může být harmonický? Je to vůbec možné? Nebo je to nemožné. V přednášce Honzi Gemricha se klienti i agentury dozví tipy, jak ke vztahu přistupovat a jak ho zlepšit (nebo zhoršit).
Matěj Novák
Cruxo
Jaroslav Sodomka
Publicis Groupe
Retail média už několik let víří stojatými vodami mediálního mixu. Reklamní zadavatelé touží po prodejně efektivnějších formách reklamy a hlubší datové znalosti svých zákazníků. A jsou za to ochotni platit podstatnou částí svých marketingových rozpočtů, a to i těch globálních. Retaileři, kteří zvládli postavit efektivní síť retail médií, tyto rozpočty úspěšně sklízí spolu s vysokou marží. Jak se přizpůsobit tomuto trendu v českých podmínkách? Jaké technologie a formáty zvolit? Čemu se raději vyhnout a jak taková modernizace dokáže ovlivnit váš byznys? Odpovědi nejen na tyto otázky najdete v přednášce Jaroslava Sodomky.
Jakub Špryngl
Cruxo
Retail Media Networks jsou na vzestupu a stále větší část obchodních a marketingových rozpočtů je investováno jejich prostřednictvím. Inovace, zejména v oblasti dat a reportingu, tento trend dále podporují a ještě více pomáhají využít jejich potenciál. Efektivní využití těchto výdajů a jejich další růst však vyžaduje nejen technologické nástroje. Klíčem k vytěžení příležitostí je zejména porozumění tématu. Jak můžeme využít přesunu spotřebitelů k online obchodování? Jak z tohoto trendu benefitují inzerenti? Jak doručit sdělení značky co nejlépe? Jak oslovit moderního zákazníka? Tyto a další otázky budeme diskutovat při hledání tajemství úspěchu retail médií.
Jana Sobotková
Rohlik skillz
Robert Válek
Rohlik skillz
Retail Media na Rohliku fungují již od roku 2023. Jak se Rohlik adaptoval na výzvy, které přináší spojení Trade marketingu a Retail Media a jak Rohlik využívá této obchodní příležitosti?
Vojtěch Prokeš
Behavio Labs
jak se strategicky rozhodovat a jak napojit značku na potřeby lidí?
jak si vybrat na jaké téma se zaměřit v komunikaci?
jak zjistit jestli komunikace funguje a co si o mojí značce lidé doopravdy myslí?
plus extra datová case study, kde si rozebereme konkrétní e-commerce značky, které díky dobré práci s brandem rostou
Tadeáš Marek
Boost.space
Ovládněte umělou inteligenci pro váš e-shop. Objevte, jak naše předpřipravené šablony mohou radikálně zlepšit vaši produktovou databázi – od konsolidace dodavatelských feedů a synchronizace dat napříč systémy po obohacení produktových informací pomocí AI.
Naše platforma nabízí kompletní šablony pro automatizaci zásadních procesů: extrakce dat z e-shopu, generování přitažlivých SEO popisků, vylepšení produktových fotografií a inteligentní porovnávání cen s vaší konkurencí. To vše za účelem zvýšení efektivity, viditelnosti a prodejnosti vašich produktů.
Na této interaktivní přednášce se dozvíte, jak můžete využít nejnovější technologie umělé inteligence k tomu, aby vaše produkty vynikly na trhu. Představíme vám, jak jednoduché může být zlepšení kvality a atraktivity vašich produktů, které jsou základem úspěchu každého e-shopu. Nenechte si ujít tuto příležitost k posunutí vašeho podnikání na novou úroveň a ke zlepšení samotného srdce vašeho e-shopu – vašich produktů!
Podíváme se na:
- extrakce dat z e-shopu
- generování přitažlivých SEO popisků
- vylepšení produktových fotografií
- přiřazování kategorií, parametrů
- inteligentní porovnávání cen s vaší konkurencí
Martin Ondáš
BizMachine
Načerpejte nápady z české B2B datové platformy BizMachine na to, jak nejlépe využít detailní data o e-shopech na středoeveropském trhu, když cílíte své kampaně. Martin Ondáš z BizMachine vám pomocí specifických příkladů ukáže, jak můžete poznat svůj celkový relevantní trh, jak nejlépe prioritizovat příležitosti a vědět, kdy přesně koho oslovit.
Karel Navrátil
Svoboda Koubková advokáti
Vyhrávají A/B testy a jdou vám na ruku, pokud preferujete marketing zaměřený jen na čísla. Řeč je o dark (deceptive) patterns. Online jimi doslova přetéká a každý den vás ovlivňují také v reálném světě. EU na to reaguje a přichází s řadou ambiciózních předpisů. Paragrafy a teorii nečekejte. Jako advokát a frontend designer překlopím pravidla (nejen z EU předpisů) do konkrétních příkladů. Ukážeme si, kde jsou limity již nyní využívaných dark patternů a co očekávat s rozvojem AR/VR/MR, gamifikace v e-commerce a nástupem AI.
PS: Strašit pokutami vás nebudu. Raději si řekneme ostatní důvody, proč má smysl řešit dark (deceptive) patterny!