Zpátky k byznysu: Jak efektivně řídit e-shop, abyste na tom vydělali vy i vaši zákazníci 

Omnichannel přístup je už pro mnoho firem samozřejmostí. Jak ale pro své zákazníky vytvořit konzistentní zážitek v kamenném obchodě i online, aby chtěli vždy nakupovat u vás? A jak může vašemu byznysu pomoci trend digitálních tržišť, který ještě zesílil se vstupem Allegra či Kauflandu na český trh? I těmto tématům se bude věnovat jubilejní 15. ročník konference E-Business Forum, která se letos představí v nové podobě a na novém místě. Tematicky se vrátíme k základům byznysu, který přináší výsledky. A protože 15. narozeniny jsou velkým důvodem k oslavě, nabízíme všem účastníkům letos vstup za symbolickou cenu

Zaměříme se na sílící trend personalizace obsahu a doporučování produktů, který ještě více posiluje s využíváním AI, jež dokáže stále lépe predikovat chování zákazníků. Nebudou chybět ani konkrétní case studies, jak se přizpůsobit trendu mobilního nakupování, tipy pro efektivnější řízení logistiky, vylepšení zákaznické zkušenosti i nejnovější trendy v marketingu. Přijďte si pro novinky a informace, které nakopnou váš byznys.

 

Hlavní témata

  • Omnichannel strategie: Jak vytvořit efektivní omnichannel strategii, která spojí online a offline prodej a poskytne konzistentní zážitek zákazníkům
  • Retail media - Co musí retailer vědět, aby dokázal vstoupit do světa retail médií 2.0 a jak uchopit reklamu z pohledu značky
  • Rozvoj digitálních tržišť: přeprodej zboží z dalších on-line obchodů je na vzestupu. Komu se daří z tohoto trendu těžit a jak to může pomoci vašemu byznysu?
  • Nakupování na míru: Budoucností je personalizace obsahu a doporučování produktů, které zvyšují konverze a prodeje
  • AI a strojové učení v e-commerce: Jak využít umělou inteligenci pro automatizaci marketingu, personalizaci obsahu a predikci chování zákazníků
  • E-commerce logistika: Zlepšení řízení a optimalizace logistiky pro rychlejší doručení a nižší náklady
  • Customer Experience (CX): Jak vytvořit vynikající zákaznický zážitek a získat loajální zákazníky
  • Sociální média a influencer marketing: Jak efektivně využít sociální média a spolupráci s influencery k propagaci e-shopu a budování značky
  • SEO a obsahový marketing: Aktuální trendy v SEO a strategie pro vytváření kvalitního obsahu, který zlepší pozici e-shopu ve vyhledávačích
  • Datová analytika a business intelligence: Jak správně sbírat a analyzovat data, aby se rozhodování zakládalo na faktech
  • Globalizace a expanze: Rady a postupy pro expanzi e-shopu na mezinárodní trhy
  • Regulace a právo v e-commerce: Aktuální legislativní změny a jejich vliv na provoz e-shopů
  • Udržitelné podnikání: Diskuse o udržitelných praktikách a odpovědném podnikání v e-commerce
  • Mobile Commerce: Jak se přizpůsobit rostoucímu trendu mobilního nakupování a vylepšit uživatelské zkušenosti na mobilních zařízeních
  • Inovace v platebních systémech: Představení nových platebních technologií a jejich vliv na e-commerce

Pro koho

  • ředitelé a top manažeři e-shopů
  • ředitelé a manažeři internetových společností
  • marketingoví specialisté
  • produktoví specialisté
  • konzultanti
  • dodavatelé služeb pro e-shopy